Beautiful Strength

Strength … together! Individuality brings you together…individuality brings strength.

With love, Katherine

”Soția mea s-a îmbolnăvit. Ea era constant stresată, din cauza problemelor de la muncă, din cauza vieții personale, a eșecurilor și din cauza copiilor. A slăbit 13 kg și acum cântărea 40. Era atât de slabă și plângea atât de mult. Nu era o femeie fericită. Avea tot timpul dureri de cap, dureri de inimă, nervi blocați la spate și la coaste. Nu dormea foarte bine, adormea doar dimineața și obosea foarte repede în timpul zilei. Relația noastră era pe cale să se sfârșească. Frumusețea ei a rămas undeva în urmă, avea cearcăne, și a încetat din a mai avea grijă de ea însăși. Nu mai voia să joace în niciun film și respingea orice rol. Mi-am pierdut orice speranță și mă gândeam că vom divorța în curând… dar apoi m-am gândit să acționez. Până la urmă am cea mai frumoasă femeie din lume. Ea este idolul a mai bine…

View original post 152 more words

Leave a Reply

